meidän pennut löytyy kennelliiton jalostusjärjestelmästä, eli varmaan rekisteripaperit saapuu myös kohta.

11 viikkoa tuli pääsiäisenä täyteen; nyt on aika kaivaa pentupussista matolääkkeet ja varata rokotusaika.

Alla hymyilee Mango, entinen Madam Möhkäle, nykyinen Mango Mahdoton
1239786759_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

"Ruoka on yhä  paheeni. Mut oon mä kyllä liikkunutkin. Agilityhalli on mun lempipaikka, koska siellä saa juosta, riehua ja syödä nakkeja. Mintun kanssa me aina hypätään rimojen yli, mut mäkin haluaisin hyppiä isoja esteitä niin kuin Minttu. Mamma kuitenkin kielsi, koska se ei ole kuulemma pienille koirille hyväksi. Sain kuitenkin harjoitella niitä kuuluisan vaikeita kontakteja eli mä istuin kontaktin alastulolla ja söin nameja targetilta - mikäs siinä ollessa, kyllä mulle kelpaa. Toinen mun lempipaikka on metsä, jossa olin tänään ensimmäistä kertaa. Se oli aika jännää, en olis koskaan uskonu, että maailma on niin iso kuin se metsä siellä. Minttu oli tietysti mukana, ja sit me hypittiin siskon kanssa vesilätäköissä ja kiipeiltiin kallioilla Kun me tultiin kotiin, jouduttiin molemmat pesulle. Yök, vesi on niiiiiin inhottavaa! Taisin vähän suututtaa mamman, kun roiskin vettä ympäriinsä ja yritin karata suoraan olohuoneen sohvalle.
Mua on pikku hiljaa alettu opettaa fiksuksi koiraksi. Osaan jo istua, maata ja seurata käskystä. Opettelen samalla englantia, kun mun mamma luulee, että mä oon jotenkin hienompi kansainvälisellä käskytyksellä - huh, mitä turhamaisuutta! Eli mä oon siis kaksikielinen koira nykyään, oisitko uskonut vielä kolme viikkoa sitten? Sanat 'sit', 'lie down', 'back', 'follow' ja 'lets go' ovat jo kivasti hallussa. " 
Pääsiäisterveisin, Mango ja isosisko person Minttu
1239786642_img-d41d8cd98f00b204e9800998e